Zoneterapi

ny zoneterapi header

Styrk immunforsvaret med tryk på dine fødder

Med zoneterapi trykpåvirkes punkter på dine fødder og fjerner din krops ubalancer. Det er afspænding og afslapning både fysisk og psykisk. Zoneterapiens gentagende cirkulære bevægelser virker afslappende og kan få spændinger og smerter til at forsvinde.Ved at aflæse føddernes muskulære og ledmæssige zoner kan din zoneterapeut sammensætte behandlingen helt individuelt i overenstemmelse med din situation og zonemæssige diagnose.

Vores behandlere her i København opnår helt særlige resultater for folk med angst, psykiske udfordringer, gravide, babyer, nye mødre, kvinder i overgangsalderen, folk med fordøjelsesproblemer og gener på grund af kemoterapi.

Zoneterapi påvirker hele din krop

Hele kroppen afspejles i dine fødder. Hver kropsdel hænger sammen med en reflekszone på fødderne, og hvis den zone trykpåvirkes, så styrkes og genoprettes balancen i den tilhørende kropsdel. Det påvirker både dine indre organer (tarme, nyre, lever) samt dine muskler eller led. Derfor har nervebaner, blodkredsløb og immunforsvar også gavnlig effekt af zoneterapi. Behandlingen stimulerer kroppens evne til at regenerere og genoprette den indre balance.

Hvad kan zoneterapi hjælpe på?

Vores behandlere her i klinikken på Amager arbejder holistisk. Det vil sige, at de under behandlingen ser på hele din situation med fokus på både funktionsforstyrrelser, årsagerne hertil og kroppens selvhelbredende kræfter. Hele kroppens balancer og ubalancer hænger sammen, og derfor er zoneterapi harmoniserende og med til at sætte udrensende processer i gang. Med deres zoneterapi kan de blandt andet behandle:

• Lændesmerter og låste led, herunder smerter i iskiasnerven.
  • Piskesmæld, migræne og spændingshovedpiner og nakkeproblemer.
  • Stress eller depression.
  • Angst eller psykiske udfordringer.
  • Forhøjet blodtryk.
  • Astma.
  • Forstoppelse og ubalancer i kroppen, herunder forkølelse.
  • Graviditetsrelaterede eller mor/baby udfordringer.

Alle behandlinger sammensættes individuelt helt efter din situation.

Zoneterapi for gravide: Få energi og bliv lindret

Med zoneterapi kan du lindre eller helt fjerne graviditetsrelaterede symptomer, såsom kvalme, træthed, fordøjelsesbesvær, hovedpine og væskeophobning. Pia har også haft en del succes med at dæmpe symptomerne på svangerskabsforgiftning. Derudover virker behandlingen forebyggende, energigivende og afspændende, hvilket er til gavn for dig og baby. Du får en følelse af større ro og velbefindende gennem hele din graviditet.

Hvis du er gået over din termin, kan behandlingen også fremme igangsættelse af fødslen.

Mor/baby zoneterapi: Få en rolig start på livet

Baby kan også modtage zoneterapi via deres mor. Den nære tilknytning gør det muligt at lægge baby på mors mave og så behandle via mors fødder. Baby får balanceret sine symptomer og mor får også glæde af behandlingen i form af ro og afslapning.

Desuden kan zoneterapi:

• afhjælpe kolik.
  • hjælpe vådlæggere (også større børn helt op til 14-15 års alderen).
  • virke mod eksem og andre hudproblemer.

Du er i trygge hænder hos vores zoneterapeut

Her på klinikken har vi en dygtig og erfaren zoneterapeut. Pia Bjørn Stolarczyk kan noget særligt over for babyer samt folk med stress, angst eller psykiske udfordringer.

Alle behandlinger hos Pia varer omkring 50 min. og koster kr. 500,-

Bestil en tid

Bestil en tid til zoneterapi via vores reception på telefon 70 666 988 eller book online her.

co2 neutral