Radierende shockwaves

radierende shockwaves til web

Shockwaves virker for 8 ud af 10, som får behandlingen. Ved at fremskynde kroppens helingsproces, så afhjælpes både smerter og betændelse. Derfor tilbyder vi behandlingen her i København.

Effektiv til bredere muskulære skader

Radierende shockwaves kaldes også trykbølgeterapi (eller RSTW), fordi lydbølger overfører energi til de beskadigede celler, reparerer og genstarter kroppens naturlige helingsprocesser.

Disse RSTW-trykbølger har en lang impuls, hvor den primære energi afsættes i overfladen, og derfor kan de effektivt behandle brede muskulære skader på hele kroppen.

Behandlingen foregår sådan, at en gelé bliver påføres om området, så trykbølgerne introduceres i det skadede væv. Herefter sendes trykbølgerne mod området via et applikationshoved, som bevæges cirkulært henover området.

Kan behandle skader op til 5 cm ind i kroppen:

• subakutte og kroniske overbelastningsskader.

Spørg behandleren, hvis du er i tvivl om hvilken form for shockwaves, du skal vælge. Start med den radierende shockwaves, og hvis den ikke giver den ønskede effekt, kan fokuserede shockwaves være en mulighed.

Der er ingen bivirkninger ved behandlingen, men du vil opleve ømhed i det behandlede område i dagene efter.

En behandling med radierende shockwaves (RSWT) koster kr. 480,-

Har du en henvisning fra din læge til fysioterapi, skal du kun betale kr. 220,- i tillæg for radierende shockwaves.

(Første konsultation = kr. 273,54 + kr. 220,-  Alle efterfølgende konsultationer = kr. 173,92 + kr. 220,-)

Bestil en tid via vores reception på telefon: 70 666 988 eller book online med det samme.

co2 neutral